Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φυσικής Λυκείου – «Αριστοτέλης» 2016

 Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 9 Απρίλιος 2016 στις 14:18

Ευχαριστούμε Θοδωρή για την ενημέρωση.

 Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 8:50

Δεν βλέπω κανένα σχόλιο πάνω στα θέματα του διαγωνισμού.Να υποθέσω ότι το ενδιαφέρον ήταν προσανατολισμένο  στον αντίστοιχο διαγωνισμό της ΕΕΦ και άρνηση να ασχοληθούμε με τον Αριστοτέλη;

 Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 9:02

Και για να κάνω αρχή, ήταν ανάγκη να δοθούν οι τύποι και να υποχρεωθούν οι μαθητές να δουλέψουν χρησιμοποιώντας την αρχή των ελαχίστων τετραγώνων για να χαράξουν την ευθεία;Τι προσθέτει η μέθοδος στο φυσικό μέρος της  πειραματικής διαδικασίας;

Μια καθαρά μαθηματική τεχνική, γιατί θα πρέπει να είναι αυτή που θα κρίνει την επιλογή των «αρίστων»;

 Απάντηση από τον/την ΚΑΣΩΤΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ στις 10 Απρίλιος 2016 στις 10:43

Μια παρατήρηση: Στις οδηγίες για τη διδακτέα ύλη του υπουργείου παιδείας και την τράπεζα θεμάτων παραλειπονται μόνο οι ασκήσεις με συμμετρικά κυκλώματα και οι ασκήσεις με κεντρομόλο δύναμη .. ευτυχώς, εγώ τουλάχιστον, τις αγνόησα.. Είναι αδικία όμως για την μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών..(τα συμετρικά κυκλώματα μπήκαν και στον άλλο διαγωνισμό)..Η μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων δεν είναι πρώτη φορά που μπαίνει σε θέματα και την έκανα στην ομάδα προετοιμασίας του Λυκείου μου βλέποντας τα παλιά θέματα… Συμφωνώ όμως με το Διονύση ότι αποτελεί καθαρά μαθηματική τεχνική.. επιπλέον α) υπάρχουν προγράμματα υπολογιστών που δίνεις τα δεδομένα και σου δίνουν το αποτέλεσμα που διδάσκονται στον Προγραμματισμό πρώτου έτους του Φυσικού τμήματος και β) το κυριότερο οι μαθητές δεν έχουν το μαθηματικό υπόβαθρο να καταλάβουν γιατί είναι η βέλτιστη ευθεία απλά παπαγαλίζουν .. και ένα τελευταίο .. θα μας κυνηγάνε οι μαθηματικοί αν ακούσουν ότι ζητήσαμε » το μέτρο του ρυθμού μεταβολής της διεύθυνσης της ταχύτητας» .. τι ήθελε τα πει ο «ποιητής»;

 Απάντηση από τον/την Παπασγουρίδης Θοδωρής στις 10 Απρίλιος 2016 στις 10:59

Καλημέρα Χαράλαμπε,τη χρονική στιγμή  t1, η ράβδος έχει εκτελέσει 2,5 περιστροφές και στη συγκεκριμένη θέση,

τη συγκεκριμένη στιγμή, ο «ποιητής» ζητά:

α) την ταχύτητα του ΚΜ της ράβδου

β)  το μέτρο του ρυθμού μεταβολής της διεύθυνσης της ταχύτητας του ΚΜ της ράβδου,

δηλαδή το μέτρο της κεντρομόλου επιτάχυνσης του ΚΜ της ράβδου

γ) την επιτρόχια επιτάχυνση του κέντρου μάζας Κ της ράβδου

 

Καταγραφή

 Απάντηση από τον/την ΚΑΣΩΤΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ στις 10 Απρίλιος 2016 στις 11:06

Στα μαθηματικά διεύθυνση διανύσματος ονομάζουμε τη διεύθυνση της ευθείας πάνω στην οποία βρίσκεται το διάνυσμα και δεν έχει ρυθμό μεταβολής… Οι μαθητές μου πάντως βρήκαν το ρυθμό μεταβολής του συντελεστή διεύθυνσης που λένε στα μαθηματικά (της γωνίας φ)

Απάντηση από τον/την Κόμης Γιώργος στις 10 Απρίλιος 2016 στις 11:20

Διονύση καλημέρα.Είμουν επιτηρητής στο Ηράκλειο.Προσπάθεια λύσης των θεμάτων της Γ με το ένα μάτι.Θ1)Αρκετά εύκολο.

Θ2)Μου άρεσε. Στο Β θα προτιμούσα να ζητά τη στροφορμή ως προς Ο. Δεν διευκρινιζει ποιο σημείο είναι το Ο τόνος.

Το σχολικό νομίζω ορίζει στροφορμή υλικού σημείου που ΠΕΡΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ και στροφορμή στερεού ως προς άξονα που περνά από το στερεό.

Πάντως μου ήρθε στο νου μια ανάρτηση σου με σπάσιμο του άξονα περιστροφής που ξεκαθαρίζει αρκετά πράγματα.

Θ3)Το δύσκολο. Την πατάς πολύ εύκολα.Το εμβαδόν πολύ μεγάλο και η πίεση μεταβάλεται γραμμικά.Βέβαια όλως τυχαίως μπορείς να πάρεις την πίεση στο κέντρο και να λυθεί. Το σημείο εφαρμογής όμως της δύναμης δεν είναι το κέντρο του εμβόλου. Δεν δίδεται η επιτάχυνση βαρύτητας.

Θ4) Δεν ασχολήθηκα.Μου φάνηκε εύκολο αλλά οι μαθητές δεν έχουν καμιά εμπειρία από επεξεργασία δεδομένων αν και σε προχωρεί βήμα βήμα.

Πάντως πολύ πιο εύκολο από της ένωσης. Να διακρίνω μια αγωνία της επιτροπής να επικρατήσει?

Σε κάθε περίπτωση πάντως ο διγωνισμός πρέπει να είναι ΕΝΑΣ.

Απάντηση από τον/την Κόμης Γιώργος στις 10 Απρίλιος 2016 στις 11:28

Γράφοντας δεν είχα δει τις απαντήσεις των συναδέλφων. Γράφω αργά και βασανιστικά. Τις διαβάζω και αν χρειαστεί επανέρχομαι. Συγνώμη

 Απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 11:35

καλημέρα σε όλουςΠροφανώς και δεν το είχα δει Διονύση,

φαίνεται χάθηκε από την πρώτη σελίδα γρήγορα,

(και γνωστή η προσωπική μου στάση για άλλους διαγωνισμούς…)

Η, με πρώτη ανάγνωση, γνώμη μου για τα θέματα της Α΄

(μιας και παρατηρώ ότι αρχίσατε …ανάποδα, από τη Γ΄ δηλαδή…)

Πολύ καλά, ιδιαίτερα το 3 και ως άσκηση και ως δραστηριότητα.

Μικρές παρατηρήσεις:

α. στο 1. Β θα ζητούσα παράδειγμα που να δικαιολογεί τις απαντήσεις, όχι απλά χαρακτηρισμό Σ ή Λ

β. στο 3Β θα έγραφα “το ρυθμό” αντί “την ταχύτητα”

γ. θα “έτρωγα” τη φράση “μέσα σε ένα γήπεδο” (;) στην πρώτη γραμμή του Πειραματικού μέρους και θα πρόσθετα τη φράση “δίπλα στο αμαξίδιο” στο μέσον της τρίτης γραμμής

δ. καλώς δόθηκαν οι διευκρινίσεις για τους αισθητήρες

 Απάντηση από τον/την Παπασγουρίδης Θοδωρής στις 10 Απρίλιος 2016 στις 11:49

Καλημέρα και πάλι Χαράλαμπε,θα συμφωνείς φαντάζομαι ό,τι στην κυκλική κίνηση υλικού σημείου,

ο ρυθμός μεταβολής της διεύθυνσης της ταχύτητας είναι διάνυσμα,

είναι η κεντρομόλος επιτάχυνση και ως διάνυσμα έχει μέτρο…..

Καλημέρα Γιώργο, τα θέματα απευθύνονται σε διαγωνισμό στον οποίο

αναζητούνται οι καλύτεροι και όχι αυτοί που διάβασαν το σχολικό βιβλίο….

Είναι κατά τη γνώμη μου θεμιτό να εξεταστεί σε ένα τέτοιο διαγωνισμό,

η γνώση ότι:

Η στροφορμή στερεού ως προς οποιοδήποτε σημείο του επιπέδου κίνησης ή κατά άξονα κάθετο σε αυτό, που εκτελεί σύνθετη επίπεδη κίνηση, μπορεί να υπολογιστεί ως άθροισμα της ιδιοστροφορμής, με μέτρο Lcm=Icm*ω  και της τροχιακής στροφορμής, με μέτρο Lμετ=Μυcm*r, της στροφορμής δηλαδή του κέντρου μάζας ως προς το σημείο ή τον άξονα αναφοράς

Καλή σας μέρα, θα διακόψω την παρακολούθηση της συζήτησης, γιατί με περιμένει εδώ και καιρό

διόρθωση γραπτών 3 τμημάτων…..

 Απάντηση από τον/την Μουστάκας Γιώργος στις 10 Απρίλιος 2016 στις 12:23

έχω καιρό να κάνω Α λυκείου αλλά:κεκλιμένο επίπεδο με τριβή;

μέση διανυσματική ταχύτητα;

μέση κατακόρυφη επιβράδυνση;

διάγραμμα F- t;

όλα αυτά είναι εντός ύλης; διδάσκονται;

υπάρχει «ύλη» για αυτούς τους διαγωνισμούς;

ποιος βάζει τα θέματα;

 Απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 12:47

μα, δίνει το διάγραμμα,και, υποθέτω ότι, ζητά το «αντίθετο» κατά το αξίωμα δράσης-αντίδρασης

εξαιρετικά έξυπνη ερώτηση κατά την άποψή μου

 Απάντηση από τον/την Βασιλης Γοματος στις 10 Απρίλιος 2016 στις 15:42

Καλησπέρα σας .. Μια λύση για το 3ο θέμα της Γ’ Λυκείου υπάρχει; Το ότι η ατμοσφαιρική πίεση ισούται με την πίεση της δύναμης F που ασκούμε ισχύει ;

 Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 17:15

Γεια σου Βασίλη.Η αλήθεια είναι ότι περίμενα κάποιο σχόλιο συναδέλφου, πάνω στο θέμα, το οποίο θεωρώ δύσκολο, αν όχι επικίνδυνο ή ίσως και σκόπιμα παραπλανητικό.

Το μυαλό μου μόλις το είδα πήγε σε «εξωτερική πίεση» και Pascal…

Όμως στην πραγματικότητα το έμβολο δεν έχει κανένα ρόλο. Σκέψου ότι στη θέση του υπάρχει τοίχωμα. Ζητάμε τη δύναμη που ασκεί το υγρό στο τοίχωμα…

Η πίεση μεταβάλλεται από την τιμή ρgR στην τιμή 3ρgR  γραμμικά. Η μέση τιμή της είναι 2ρgR και η δύναμη είναι ίση με

F=2ρgR∙Α=2ρgR∙πR2=…

Αλλά για να μην μετακινείται το έμβολο θα πρέπει να δεχτεί εξωτερικά μια ίσου μέτρου κάθετη δύναμη.

 Απάντηση από τον/την Βασιλης Γοματος στις 10 Απρίλιος 2016 στις 17:26

Δεν καταλαβαινω ομως γιατι η αρχη του Πασκαλ δεν μας οδηγει στο αποτελεσμα ..
Στην επιφανεια του υγρου ασκουνται η Fatm και μια δυναμη απο το υγρο .. στην επιφανεια του υγρου εχουμε ισορροπια
Αρα οι δυναμεις ειναι ισες οποτε η ατμοσφαιρικη πιεση ειναι η ιση με την πιεση του υγρου στην επιφανεια λογω της δυναμης που ασκειται στο εμβολο ..
Ακομη στο εμβολο δεν ασκειται και δυναμη απο την ατμοσφαιρα ;

 Απάντηση από τον/την Βασιλης Γοματος στις 10 Απρίλιος 2016 στις 17:30

Και να συμπληρωσω .. αν υποθεσουμε οτι το σημειο εφαρμογης της δυναμης ειναι το κεντρο του εμβολου ουσιαστικα μεση τιμη δεν παιρνουμε ;

 Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 17:47

Η δύναμη από την ατμόσφαιρα θα ληφθεί υπόψη, αλλά και στην εσωτερική και στην εξωτερική πλευρά του εμβόλου, συνεπώς εξουδετερώνεται η δράση της.Δεν ξέρω τι εννοείς Βασίλη, με το » το σημειο εφαρμογης της δυναμης ειναι το κεντρο του εμβολου», η δύναμη το μέτρο της οποίας σου είπα πώς υπολογίζεται, δεν έχει σημείο εφαρμογής το κέντρο…

Δες εδώ. και συγκεκριμένα το συμπέρασμα:

1-4

59a845dfd4f41-bpthumb Απάντηση από τον/την Παπάζογλου Αποστόλης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 18:07

Καλησπέρα ΔιονύσηΑς θυμηθούμε την κουβέντα εδώ http://ylikonet.gr/group/ctaxi/forum/topics/3647795:Topic:323399?xg… και μάλιστα μετά, αποσύρθηκε η εν λόγω ερώτηση!!!!

 Απάντηση από τον/την Κυριακόπουλος Γιάννης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 18:18

Μια μικρή βοήθεια.Δεν είμαι σίγουρος ότι έχω δίκιο. Δείτε το θέμα:

screenshot_2-4

Σκέψεις δικές μου:

screenshot_1-4

 Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 18:40

Το μέγιστο της μηχανής Carnot, σε τι αναφέρεται;Σε θερμική μηχανή, σε ψυκτική ή σε αντλία θερμότητας;

Είναι το ίδιο πράγμα οι τρεις παραπάνω εκδοχές;

 Απάντηση από τον/την ΚΑΣΩΤΑΚΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ στις 10 Απρίλιος 2016 στις 18:50

Παπασγουρίδης Θοδωρής είπε:

Καλημέρα και πάλι Χαράλαμπε,

 Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 19:34

Καλησπέρα Γιάννη.Ας αφήσουμε τις συγκεκριμένες μηχανές.

Έχουμε δύο κύκλους Α και Β.

Στον Α, Qh=1.000J, W=200J και Qc=800J.

eΑ=0,2  και σαν ψυκτική eΑψ=4.

Στην Β:  Qh=1.000J, W=400J και Qc=600J.

eΒ=0,4  και σαν ψυκτική eΒψ=600/400=1,5.

Μεγάλη απόδοση ως θερμική, μικρή ως ψυκτική…

 Απάντηση από τον/την Βαγγέλης Κουντούρης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 20:04

Νομίζω μπερδευόμαστε έτσιΓίνεται να μπει χωριστά κάθε τάξη;

Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 20:09

Βαγγέλη, ανοίγω δίπλα συζήτηση για την Α

Και για την Β

Ας μείνει αυτή για την Γ τάξη…

Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 10 Απρίλιος 2016 στις 20:14

Ας συνεχιστούν δίπλα οι συζητήσεις για Α και Β τάξη.

 

Απάντηση από τον/την Τσιριγώτη Γεωργία στις 10 Απρίλιος 2016 στις 23:36

Στο πειραματικό θέμα με την ευθεία των ελαχίστων τετραγώνων, έχουν δοθεί ανάποδα οι ορισμοί των συντελεστών α και β, δηλαδή η ευθεία θα έπρεπε να είναι y=β+αx. Μαθητής μου δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί το β του βγαίνει θετικό ενώ έπρεπε να είναι αρνητικό.

Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 11 Απρίλιος 2016 στις 9:25

Καλημέρα Γεωργία και καλημέρα στην Κάλυμνο!

Δίκιο έχεις για την επισήμανση. Το έχουν παραδεχτεί άλλωστε οι υπεύθυνοι γράφοντας:

1-5

Βέβαια αυτό δεν δικαιολογεί το λάθος…

Με την ευκαιρία, να σχολιάσω λίγο και το 2ο θέμα το οποίο νομίζω ότι είναι το θέμα με τη καλύτερη Φυσική.

Λιτό με ουσιαστικά ερωτήματα.

Όσο για το Ο΄νομίζω ότι αναφέρεται σε ένα σταθερό σημείο της επιφάνειας, αφού μετά το σπάσιμο του άξονα, το σημείο Ο μετατοπίζεται. Ζητάει λοιπόν τη στροφορμή ως προς την αρχική θέση του άξονα…

Απάντηση από τον/την Γρηγόρης Μαλάμης στις 11 Απρίλιος 2016 στις 21:13

Καλησπέρα Θοδωρή

Ο Σύνδεσμος των θεμάτων οδηγεί ( τώρα ) στο site που ανέβασες τα θέματα ζητώντας συνδρομή.

Πως θα τα κατεβάσει κάποιος;; ( Εξαιρείται το microcosmos του κ. Καλκάνη )

Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 11 Απρίλιος 2016 στις 21:17

Γρηγόρη, αντικατέστησα τους συνδέσμους.

Τώρα νομίζω ότι δουλεύουν καλά.

Απάντηση από τον/την Γρηγόρης Μαλάμης στις 11 Απρίλιος 2016 στις 21:36

ok Διονύση

Απάντηση από τον/την Παπασγουρίδης Θοδωρής στις 11 Απρίλιος 2016 στις 23:30

Γρηγόρη καλησπέρα,

 

να διευκρινίσω ότι δεν ανέβασα σε κάποιο site τα θέματα ζητώντας συνδρομή

 

Ο σύνδεσμος οδηγούσε στο micro-Kosmos.uoa.gr

 

Καμιά σχέση με συνδρομές….

 

Δεν ξέρω τι έγινε…

Απάντηση από τον/την Γρηγόρης Μαλάμης στις 12 Απρίλιος 2016 στις 22:50

Θοδωρή καλησπέρα

Τα αρχεία που ανέβασες ( σε ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό ) τα είχα κατεβάσει ήδη από το σύνδεσμο που έδινες. Την επόμενη φορά που πήγα να ανοίξω την Α Λυκείου από το σύνδεσμο μου παρουσίαζε παραπομπή στο site drivehq.com ( αυτό ζητούσε συνδρομή). Θυμάμαι καλά όμως ότι όταν τα κατέβασα ο σύνδεσμος δεν οδηγούσε σε αυτό το site αλλά σε διαφορετικό ( στο micro-kosmos.uoa.gr όπως γράφεις και εσύ ) . Για την αλλαγή που έγινε κι εγώ δεν μπορώ να ξέρω το πως

Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 12 Απρίλιος 2016 στις 23:00

Γρηγόρη, ένας από τους  διαχειριστές, άλλαξε τους συνδέσμους ανεβάζοντας τα αρχεία σε cloud που μέχρι εκείνη τη στιγμή …δούλευε. Αλλά πέσαμε στην περίπτωση.

Τέλειωσε ο δωρεάν χώρος και άρχισε να ζητάει …συνδρομή!

Μόλις το είδες εσύ και το έγραψες, άλλαξα ξανά τους συνδέσμους…

Πώς το λένε; Σε δουλειά να βρισκόμαστε!

Απάντηση από τον/την Παπασγουρίδης Θοδωρής στις 14 Απρίλιος 2016 στις 16:09

Προστέθηκαν και οι λύσεις των θεμάτων που αναρτήθηκαν στην ιστοσελίδα micro-Kosmos.uoa.gr
 

Απάντηση από τον/την Παπασγουρίδης Θοδωρής στις 8 Μάιος 2016 στις 1:54

Προστέθηκαν τα Θέματα-Λύσεις της 2ης φάσης για τη Γ’ Λυκείου

Απάντηση από τον/την Δημήτρης Τσάτσης στις 9 Ιούνιος 2016 στις 16:19

Οι διακριθέντες σε όλες τις τάξεις (μάλλον σήμερα ανακοινώθηκαν στις μικρές τάξεις).

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν.

Παρατήρησα πως άλλαξε και τρόπος παρουσίασης των αποτελεσμάτων (διαχωρισμός βαθμολογιών). Πιο ωραία έτσι να ξέρουν και τα παιδιά περίπου τι έκαναν λάθος.

Απάντηση από τον/την Παπασγουρίδης Θοδωρής στις 10 Ιούλιος 2016 στις 14:27

Αναχωρεί αύριο για τη Ζυρίχη η ελληνική ομάδα που θα λάβει μέρος στη 47η Ολυμπιάδα Φυσικής.

 

Αφού πρώτα συγχαρούμε ΟΛΑ τα παιδιά που διακρίθηκαν, να ευχηθούμε στους πέντε που αποτελούν

την ελληνική ομάδα, το Μάριο Μερτζανίδη, το Διονύση Γεωργιόπουλο, το Γιώργο Τζουμάκη,

τον Αλέξανδρο Μπενετάτο και τον Παναγιώτη Κίτσιο καλή επιτυχία.

Ευπρόσδεκτη η διάκριση, αλλά η επιτυχία είναι ήδη μεγάλη…..οπότε ας χαρούν τη συμμετοχή και την

εμπειρία που θα αποκτήσουν από αυτή…

Ας μου  επιτραπεί να συγχαρώ ιδιαίτερα και να ευχηθώ καλή επιτυχία, στο «δικό» μας παιδί,

το Διονύση, που γνωρίζω καλά  πόσο πολύ αγαπά τη Φυσική….αν και θα μας τον φάει η Ιατρική….

Να ευχηθώ και στη θεία Παναγιώτα, εμψυχώτρια  και δασκάλα του Διονύση, να απολαύσει

το ταξίδι με τον ανιψιό και να περάσει πολύ-πολύ καλά στη Ζυρίχη

Απάντηση από τον/την Κυριακόπουλος Γιάννης στις 10 Ιούλιος 2016 στις 14:46

Καλή επιτυχία.

Απάντηση από τον/την ΜΑΣΤΡΟΔΗΜΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ στις 10 Ιούλιος 2016 στις 15:39

Κάθε Επιτυχία στα παιδιά!

Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 11 Ιούλιος 2016 στις 17:51

Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά.

Βέβαια την επιτυχία, την έχουν ήδη κερδίσει, στο σημείο που έχουν φτάσει.

Χαίρομαι που ανάμεσα στα παιδιά, είναι και ο ανιψιός της Παναγιώτας.

Απάντηση από τον/την Παπασγουρίδης Θοδωρής στις 14 Ιούλιος 2016 στις 23:35

_2016

 

Ανέβηκαν στην ιστοσελίδα http://micro-kosmos.uoa.gr/ τα πειραματικά θέματα της 47ης Ολυμπιάδας Φυσικής, για τα οποία δίνω link στην αρχή της συζήτησης

Απάντηση από τον/την Διονύσης Μάργαρης στις 15 Ιούλιος 2016 στις 13:14

Καλό μεσημέρι Θοδωρή.

Γιατί μόνο τα εργαστηριακά θέματα; Τα υπόλοιπα;

Και πηγαίνοντας… τα βρήκα:

1ο Θεωρητικό Θέμα

2ο Θεωρητικό Θέμα

3ο Θεωρητικό Θέμα

 

Απάντηση από τον/την Κορκίζογλου Πρόδρομος στις 15 Ιούλιος 2016 στις 14:26

Τα διάβασα πριν 2 ώρες. Πολύ δυνατά θέματα τα περισσότερα!! Μάλλον αυτός που θα λύσει και το θέμα που αναφέρεται στον επιταχυντή του CERN LHC, θα τον πάρουν κατευθείαν στο ..επιστημονικό προσωπικό!!

Απάντηση από τον/την Μαρούσης Βαγγέλης στις 18 Ιούλιος 2016 στις 1:38

Πολύ υδατογράφημα έπεσε βρε παιδιά, ζαλίστηκα!

Δείτε εδώ τα θέματα της Ολυμπιάδας Φυσικής του 2015 που

έγινε στην Ινδία και στα Ελληνικά (προς τα κάτω στο GRC), πεντακάθαρα.

Τι κόμπλεξ είναι αυτό πάλι?

 

Σχολιάστε